Tjejkväll!




Igår vid klockan 16 var jag inne i stan och träffa Angelica på jobbet, sedan var vi och handla lite sallad och dricka. Vi tog bussen till Jönsson, fixa middag, surra massa skit, skratta så de nästan gjorde ont, kolla på Fråga Olle och drömde oss bort i massa planer :) Mina tjejer, dom är bra bäst dom!

Strax före klockan 24 var jag hemma, han typ bara få av mej kläderna, innan jag hoppa i säng - då jag skulle upp svintidigt, hade öppning på dagis.
Jobba till 13, hade rast, hade planering till 17, sedan möte till 18 - då kom Memme och prinsen och hämta mej! :)
Så nu har vi bara hunnit med kvällsfika, saga, pussar och godnattkramar - tror att prinsen sussar gott redan!

Jag ska ta mej en macka och inte lyfta rumpan från soffan, förrän jag ska förflytta mej till sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0