Skönt med Måndag!


Har varit en lång vecka, som gått otroligt snabbt! Jag jobba Tis, Ons, Tors och Fredag på dagis. Torsdag efter jobbet var jag på Birsta med 2 av mina favorittjejer - fika, surra och kika runt ♥ Sedan tog vi bussen in till stan tillsammans, köpte godis och se hejdå.
Sedan mötte jag upp Twillan-tjejerna på Bichops, där vi hade möte och käka lite mat - kul att träffa alla. Tycker de ska bli skitkul att jobba där och jag längtar alltid till nästa gång! :)

Jobba även Lördag och Söndag, på Twillan. Gick superbra - hade min första öppning i går, gick över förväntan! Jag nojjar ju alltid och oroar mej i onödan..
Men nu är de rätt skönt att de är Mändag, för idag är jag och prinsen lediga! Vi myser fortfarande runt i mjukiskläder och oborstade tänder - men så får man göra på en ledig Måndag!
Dock ska vi väl snart få på oss lite kläder, ta med lite skräp och slänga i källsorteringen (visst heter de så?), kila på affären och köpa hårdbrö - helt slut hemma, vilket aldrig händer! Jag som lever på hårdbrö..

I morron blir de dagis för prinsen och några timmars jobb för mej, Onsdag är R ledig så då ska vi passa på att städa och handla, Torsdag väntar lite mera jobb och på Fredag, då kommer massa av mina favoriter hit - vi ska nämligen ha tjejfest! Dricka gott, mumsa på nåe tuggbart, snacka skit, dansa och fira mej lite :) Sedan blir de utgång - längtar som tusan!

Tänk att de redan är November! Snart December och jul, tycker inte att jag hinner med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0