Låna Elton


Förra veckan ringde Momma och fråga om dom fick låna Elton den här helgen, dom ville mya lite extra! Jag ska ändå jobba hela helgen, så självklart fick han de!

Så efter dagis skjutsa vi upp han till Ljunga. Men först var vi till gammelfarmor och gammelfarfar, farmor hade preciiis gjort bullar - så vi fick lite fika och Elton lekte med lego, Roger fixa farmors dator. Mysigt såhär på en Onsdag, bara ändå.

Sedan for vi till Momma och Moff, lämna nästan bara av Elton, som inte alls ville ge oss en ehjdåpuss - han sket totalt i oss, haha!
Vi for hem eller ja, Roger gick till Martin och kolla på hockey och jag gick hem - la mej i soffan och beta av alla serier jag har missat i veckan och förra veckan!
Roger ska väl på träning sedan (han ska dock inte spela, då han är sjukskriven.. Han fick en klubba på revbenet på matchen i helgen, så han har ett brutet revben. Haha) och jag ska fixa massa tvätt!

Har massa som ska göras egentligen, då jag kommer jobba nästan varje dag fram till Julafton. Har en ledig helg (nästa) och då är R borta på Lördagen. Sedan har jag sista Onsdagen ledig oxå, men då ska vi till tandläkaren med Elton och fixa på. Så när vi ska hinna göra jul och fixa allt som ska, de vette tusiken ;)


Jag jobbar ju helgen, öppnar båda dagarna. Sedan börja jag på Måndag på dagis och kör heltid i 2 veckor, ska bli spännande och se hur de går! Med allt - mat, disk, tvätt, Elton, dagis, träning, Roger, mitt humör, maten för min del. Ja, mycket spännande!




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0