Tidig morron!


I morse blev de tidigt morron! Även om vi är vakna tidigt på mornarna, så segar vi ju alltid på, äter frukost sent och gosar i soffan. Men i morse var de bara att kliva upp, på med kläderna och sedan traska vi på dagis. Strax efter klockan 07 var prinsen på dagis, glad över att få käka frukost på dagis :)

Jag for på stan - presonalmöte väntade. Sedan for jag på Birsta en snabbis, leta byxor men hitta inga.. Köpte dock en klänning, som jag bara älskar! Strumpbyxor till och en kortare jacka/bolero. Japp, lika bra att slå på stort direkt ;) Klänning och strumpbyxor(?)!
Efter Birsta väntade gymmet och lunchpasset - svetten lacka kan jag lova!

När prinsen var hämtad från dagis, myste vi ner oss i soffan tills Pappa Roger och Momma kom hem. Då fixa vi disken och gjorde pannkakor.
Jag och Momma lämna pojkarna med disken och for på Birsta. Jag skulle byta storlek på klänningen. Sluta med att jag kom ut med ett par svarta byxor ändå - mina favoriter från Vero Moda. Med dragkedja bak!

Sedan sluta vi kvällen med fika på balkongen, i solen - så mysigt!

Nu ringer Jenny - så nu ska vi äntligen surra skit! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0