Stressigt, glass och gymmet!


I morse vakna inte Elton förrän 08:20(?)!!! Helt otroligt, men gud så skönt! Så de blev lite stressigt i morse, då prinsen skulle vara på dagis klockan 09, då som skulle på utflyckt idag. Stress, stress - ändå kom vi i god tid! Elton var så himla duktig idag, inge gnäll, tjat eller segheter! ♥



Efter dagis var vi och handla glass med Martin och Gina, glassarna åt vi ute på bakgården. Sedan blev de sandlådan ett bra tag, innan vi for med Momma och fynda skor (visar i morron), handla och fixa lite. Hann bara hem, slänga av de vi handla, lämna Elton med pappa Roger och på med träningskläderna. Sedan jogga jag och Karla ner på gymmet - Karla klara hela vägen ner och jag är så himla imponerad av hon. Bra jobbat tjejen! :)
Körde 45minuters passet och joggade/gick hem. Bra gjort av oss idag!

Jag och prins Elton duscha när jag kom hem, åt en hårdmacka och sedan hoppa vi i sängen! Prinsen sover, Moff kom nyss och jag ska göra mej en macka - är så himla hungrig. Har bara ätit frukost idag, kom jag på.. Och en glass på de, icke bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0