Jobb, sommarschema & joggningtur


I morse tog jag mej i kragen och fixa joggningturen - underbart väder! Dock hade jag på mej påtok för mycket kläder, så när jag kom hem, bada jag i svett!

I med lite mellis i magen, en dusch och sedan gjorde jag mej klar för jobb på Birsta. Stängning väntade idag, gick riktigt bra och timmarna flög bara iväg.

Har fått mitt sommarschema nu, skönt att veta! Dock känns de ju sådär att jag jobbar typ hela Rogers semester, men de känns skönt att Elton slipper gå på dagis hela sommaren. Så, i slutänden blir de kanon!
Måste bara ändra några tider, så blir de perfa! Vi ska ju på bröllop och jag jobbar hela den helgen.. Ska se om nån av tjejerna har lust att byta! Sedan hade jag fått några tider vecka 32, vilket är veckan vi ska åka till Norge - men de är redan fixat! :) Åh, jag längtar till sommaren!

Nu skriker magen efter någe ätbart, typ en hårdbrömacka - ovanligt va? ;) Och soffan ropar på mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0