Birstamys ♥


I morse tog jag och Elton en riktig sovmorron, sedan myste vi i soffan framför en film ♥
Vi hade tänkt haft en utedag, med glass, sandlådan och smyginviga nya lekparken - men, vädret ville annat.. Spöregn!

Så vi tog och fixa på oss lite kläder och tog bussen ner på Birsta. Elton fick köpa en bil, jag var och köpte nya svarta byxor (lämna tillbaka dom andra, för bara medans dom låg i väskan, var dom full i hår och logg - jag hatar byxor som de fastnar skit på, så fort man tagit på sej dom!). Testade ett par på Rut, ett par jeggings. Så sköna och satt som en smäck!

Sedan var vi in på jobbet och köpte gardiner och en ny belagdduk - lite sommarfint ska vi ju ha i köket! Så i morron ska jag putsa fönster, lägga upp gardiner och hänga upp dom. Kommer bli kanonfint!
Självklart tog vi en glass oxå. Sedan traska vi till bussen.. Jag hade totalt glömt bort att de var helgdag, så vi vänta typ 50min på bussen.. Svinkallt och Elton var kissnödig, men vägra erkänna att han var de. Åh, lillprinsen! Han höll sej hela vägen hem - duktiga killen!

Hemma väntade pappa Roger, sedan for vi och åt och handla middag tills i morron. Hemma plocka vi ihop, fixa disken och greja! Prins Elton som inte sovit på hela dagen, tvärslockna efter sagan ♥



Mamma - se sur ut. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0