Sovmorron, igen!


Vi tog sovmorron även idag, så underbar start på dagen! Och innan frukosten tog jag mej ut på en joggningtur - fy, jag trodde jag skulle dö! Sjukt jobbigt var de idag.. Varför? Ingen aning egentligen. Kanske för att jag inte sprungit på en vecka? Jaja, jag orka hela rundan iaf!

Pojkarna hade fixat frukost tills jag kom hem, sedan tog vi en dusch och for på Birsta. Vi köpte lite smått och gott, åt mat och fixa en billaddare till telefonerna. Jag älskar min telefon, men hatar att den måste laddas typ hela tiden..

När vi kom hem, lämna jag av pojkarna och for med Momma och fixa lite ärenden, var på Handelshuset och köpte kläder till Melker - mysigt att umgås med Momma bara sådär, hon och jag, mitt i veckan ♥

I morron väntar dagis - som Elton längtar! Var ju en vecka sedan han var där sist. Gymmet, tvätten och sedan får vi se vad dagen har att erbjuda. Bra väder kanske? Så vi kan vara ute på eftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0