Snorig & extrajobb


Åh, jag börja bli snorig för nån dag sedan och de verkar inte vilja ge med sej.. Typiskt att de ska komma nu, nu när mitt schema börja! Jaja, lite snor har ingen dött av ;)

De känns i huvudet att de varit två sena kvällar, är helt slut. Skulle egentligen vara ledig i morron, men tog på mej 10-15 på Birsta oxå. Blir ju ändå ingen långdag för Elton på dagis!
På kvällen ska jag och Karla ut och jogga, var några dagar sedan vi var ut tillsammans nu :)

På Torsdag är jag iaf ledig, tror faktiskt att jag ska besöka gymmet då - för första gången den här veckan, dock har jag ju joggat några gånger iaf! På eftermiddagen ska jag äntligen bli klippt. Som jag sparat mitt hår nu, i över en månad - wiho för mej! Kanske att jag ska ta och färga mej då oxå? Tänkte nog skippa svart ett tag, iaf över sommaren och bli lite ljusare.

På Fredag är de jobb, 9-17 inne i stan. Lördag väntar Ljunga och bröllop. Får se om vi åker hem på Söndag eller Måndag innan jag börjar jobba. Beror på hur sen bröllopsfesten blir ;)

På Torsdag ska jag fixa bilderna från Midsommarhelgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0