Sista lunchpasset


Idag körde jag och Karla sista lunchpasset inför sommaren - under sommaren får vi köra hårt själv! Jag tänker nog försöka sattsa rätt mycket på joggningen i sommar, förbättra tiden och kanske tillomed utöka min sväng.


Var ett stenhårt pass idag, tungt! Vilket lär kännas i morron - härligt! Efter passet hann jag bara hem, fixa lunch, duscha och sedan skulle prinsen hämtas på dagis ♥

Solen lyste så fint, så vi passa på och ta en glass i solen. Tänkte passa på och testa nya gungan vi fått på bakgården, men min lilla fegis våga inte ;)
Middag, hänga tvätt, bädda rent i sängen, duscha Elton och nu soffan - så blev resten av dagen!

Finns de nåe bättre än att krypa ner nyduschad, i en nybäddad säng?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0