Räkna kassan


Blev inte alls som tänkt i morse, blev väldigt stressigt - men Elton fixa de galant och var så duktig!
Jag hade glömt busskortet hos Memme.. Så de fick bli en promenad på jobbet för mej - skönt, men svettigt ;) Jag börja lite tidigare, då jag ville räkna kassan nån extra gång, innan jag kliver på mitt sommarschema. Nu känns de helt okej, kanske att jag klämmer in gång till, bara för att.

Efter att jag slutat, traska jag hem igen - hämta prinsen direkt ♥ En trött, ledsen och inte allt för glad kille fick jag med mej hem.. Han hade nämligen inte sovit på dagis idag. Han grina hela vägen hem, varför? Ja, de vet nog ingen, inte ens han. Och när vi upptäckte att tutten var kvar på dagis (jag lägger alltid tutten i snutten, så jag kollade inte ens..) - fick han panik! Ringde dagis, men dom hitta den inte.. Åh, lite smått panik fick jag oxå! Elton har ju bara en tutt och vägrar ta nån annan.. Så när jag berätta att pappa fick köpa mej sej en ny hem, blev han inge vidare glad..

Jag muta med lite film, medans jag skulle fixa middagen och självklart hann han somna.. Blev sen middag, men vi fick iaf äta med pappa ♥
Nu är pojkarna och handla lite, hårdbrödet är slut - min älsklingsföda! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0