Nationaldagen 2012


Dagen börja med dåligt väder, så vi tänkte nog skippa stan - men på bara några minuter, titta solen fram! Så jag och Elton duscha, klädde på oss och tog bussen in till stan. Oj, så mycket folk - både på bussen och på stan!


 
Kallt och blåsigt, men vi käkade en korv, heja på Angelica på jobbet, mötte Karla, Peter och Theodore - blev en glass och lite bus för pojkarna.
När vi gav upp, tog vi bussen till Memme. Jag hade lovat att jag skulle måla naglarna på Isabelle, så vi for dit dirket. Där blev vi sedan kvar! Vi hade tjejkväll jag, Memme, Isabelle, Camilla och Elton, såklart!
Åt god mat, måla naglarna, hade ansiktsmask, färga hår och ögonbryn/ögonfransar. En riktigt mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0