Mina öron trillar av..


Nu har Elton varit dålig nästan hela veckan - vilket märks på både han och mej!
Igår var jobbigaste dagen hittills, inte för att Elton var som dåligast då, utan för att de var bara grin och gnäll, hela dagen! Från att vi vakna, tills han somna på kvällen.. Hua, lillfisen! Mina öron höll på trilla av..

Så när kvällen äntligen kom och jag äntligen fick gå utan för dörren, själv - åh, de var helt underbart skönt att träna! Sedan åkte jag och Karla hem till Emilie, fika och Living & Room (visste hette de så?) party - mycket trevligt!

Idag mår prinsen helt okej, snoret rinner fortfarande och när han gör annat än sitta i soffan - kommer hostan fram.. Men jag tror faktiskt febern har lämnat kroppen helt. Hoppas!

Nu ska jag ta och fixa frillen, matlådan och slänga på lite smink. För snart kommer pappa Roger hem, han jobbar halvadg idag, så jag kan jobba kvällen 13-20. Tur att de går att fixa och trixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0