Helgen




I Lördags tog vi sovmorron jag och Elton, tror inte vi klev upp ur sängen förrän klockan 09. Undra vad som hänt med prinsen? Jag klagar då inte! Sedan duscha vi, åt frukost och fixa på här hemma. Vid lunch for vi till Therese, Johan, Troy & Max - Max fyllde nämligen hela 1år (eller han fyller egentligen i morron!). Så vi for dit med paket och sedan njöt vi av sällskapet, solen och gott fika ute hela eftermiddagen. Så mysigt! Och jag saknar Therese så otroligt mycket ♥

Hemma åt vi middag på balkongen, myste i soffan framför en film och hade de supermysigt - jag och min lilla prins. Pappa Roger var fortfarande hos Marith och Danne, vilket han var hela helgen.


Igår hade föreningen grillning på våran bakgård. Precis innan de skulle börja, börja de spöregna. Men vi prata med Karla, Peter och Theodore och bestämde att vi skulle gå ut ändå. Sagt och gjort! Vi klädde på oss regnkläder och tog med paraplyer. Tillslut gav regnet upp - tipsslinga, kaffe, kaka, dricka, hamburgare, korv och massa lek. Jättemysigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0