Fika, klippning & Toystory


Idag var näst sista dagen för Elton på dagis, innan han och Roger på semester i 6 veckor!
Jag var iväg på stan och mötte upp Angelica - vi gick på stan, fika och fixa ut Gatufestbiljetterna. Jag ska bara gå Lördagen, då jag jobbar heeeela veckan. Men mina tjejer, dom ska gå på 3dagars dom - skithögar! ;)

När jag hämtat prinsen på dagis gick vi till Emilie, Stella och Klara - jag blev klippt och Elton lekte så fint med Stella. Så skönt att bli klippt, Emilie hon kan hon - taack ♥

Jag och Elton myser i soffan framför ToyStory 3 - Eltons nya favorit. Ska snart fixa kvällsfika, sedan blir de sängen för prinsen.
Roger jobbar sent ikväll han, blev mycket senare än tänkt..

I morron väntar dagis för prinsen och jobb för mej. Ska ju öppna i morron, är nervös som bara den! Men Sanna skulle komma in hon oxå, skönt att vi är två ändå :)
Sedan är de helg, vi ska packa och fixa de som ska, för på Lördag far vi hemöver och där väntar bröllop. Ska bli superkul! Har velat gå på bröllop länge!

Så ikväll ska naglarna målas och i morron tror jag faktiskt att jag ska färga håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0