Blommor


Idag efter att Memme slutat jobbet, for vi och köpte blomjord, så vi kunde plantera våra blommor i lådorna på balkongen. Elton var superduktig och hjälpa till och de blev superfint!

 

När vi var klar, kom Momma hem. Så vi fixa lite fika och satte oss på baksidan med en filt i solen, hade lite picknick. Härlig eftermiddag! När vi hade tagit en lite tupplur (Elton klarar nämligen inte en hel dag.. Och idag har han varit grönjävlig! Bara berättat hur hemsk jag är, hur dum jag är och enbart skrikit och grinat..), kom Therese och hennes små pojkar - så kul! :) Momma bjöd på middag och pojkarna lekte lite. Tyvärr blev de rätt tidigt, då jag skulle på gymmet med Karla.

Så skönt att komma på gymmet och köra ett hårt pass, mycket kondition. Helt slut efteråt! Hann bara hem, så for vi och handla lite.

Roger är fortfarande och jobbar, kommer hem i morronbitti. Elton sussar gott, jag och momma kikar på tv. Antar att sängen kallar snart, är dock inte trött..

 

I morron väntar intervalljoggning med Karla på förmiddagen - härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0