Varmaste dagen


I morse när vi vakna, var de inte ett moln på hela himlen och de var riktigt varmt ute! Jag skulle vara ledig och vi hade planerat bad.. Men, så blev de inte. Jag skulle tydligen jobba!

Elton, Roger, Memme, Momma och Moff var iaf och bada - mysigt för dom! :)

Kändes sådär att åka på jobbet, när vädret var så fint. Men väl på jobbet gick de bara bra! Dock märktes de att de var soligt ute, dåligt med folk.. När jag sluta, tog jag och Jönsson en glass i solen vid ån, njöt av sällskapet och solen - underbart!



Hemma väntade nästan hela familjen, Tacos stod på bordet och väntade oxå - mums! Med lite mat i magen, tog jag en promenad med Karla i solen. Underbart!

Elton spela fotboll med Martin och Melker ute på gräset, medans kolla jag på True Blood. Hade tänkt att Elton skulle få en dusch innan sängen. Men han råka ramla när han var ute med pojkarna, så de var en ledsen Elton som tillslut somna.. Ont hade han, han ville inte ens ha på sej täcket :/ Lill fisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0