Tokstressa - 1 timme för tidigt..


Jag slog av väckarklockan (trodde jag, måste ha drömt de..), somna om och vakna i ett ryck kvart över - faan, en halvtimme tills bussen går! Hoppa upp ur sängen, slängde mej i duschen, fixa håret, bortsa tänderna, fixa frukost, packa de sista och fick på mej kläder - skulle precis ta soppåsen och gå utanför dörren, till bussen. Kollar på telefonen och där är fortfarande alarmet på? Hmm, klockan var ju bara en timme tidigare än när jag egentligen skulle gå.. Faan! Har stressat som fan, fick tillomed lite ont i magen.. Jaja, nu sitter jag här, redo att åka och öppna på jobbet.
 
Hur har vi de annars då? Min mage är kaos, jag känner mej uppblåst och svullen (dock inte dålig i magen - varsågod, för den infon!). Antar att de är för att jag inte alls ätit som jag ska, nu när jag jobbar.. Måste bli bättre på morrongröten, som jag totalt slopat, för mina älskade hårbrömacker.. Vatten, vad är de? Jag dricker knappt om dagarna - inge bra!
Pojkarna doom har semester, myser på hela dagarna. Dock önska jag bättre väder för dom, dom har ju inte varit och badat en dag.. Eller jo, en hos Memme i poolen. Men de ska ju vara massa stranddagar på sommaren!

Just nu är dom hos Momma och Moff, dom for igårkväll. Roger ska på fiskehelg, jag jobbar till 16 idag, sedan far jag till Ljunga och myser med Elton och Momma hela helgen.

Igår strunta jag i att magen har sitt egna lilla liv - jogga först på morronen med Karla och på kvällen for vi iväg på gymmet. Chocka kroppen rejält! Har inte varit på gymmet på hela månaden.. Och körde ett stenhårt CrossFit-pass - fyfan! Svetten bara rann, verkligen, rann av mej! Såg ut som att jag dregglat eller grinat på mattan sedan - haha!
Dock tyckte jag passet var sådär, då nästan hela passet var uppbyggt på armhävningar, vilket jag inte kan göra.. Så passet blev sådär! Ska ge de en chans till, annars håller jag mej till Switchingen!

Jag känner att jag inte riktigt hinner mer träningen, speciellt inte på gymmet - saknar de faktiskt! Men när sommaren är över, är jag och Karla åter på gymmet och springer!

Nä, nu ska jag se nån serie, dom jag knappt hinner med annars, innan jag ska kila till bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0