Vägdag!


Idag stanna vågen på 76,2kg

Den här veckan blev de -0kg

Totalt: -46,3kg

Samma siffror igen! Har stått och stampat på samma i nästan en hel månad nu.. 
Irriterande som tusan, jag som verkligen tagit tag i vattnet, äter inge godsaker alls på veckorna (om vi inte är bortbjudna på fika, vilket typ aldrig händer) och maten - ja, den går de iaf bättre med, men inte bra. Tyvärr!

Kanske är kroppen nöjd nu? Jag är ju egentligen oxå de, men de irriterar mej att jag kanske inte når målet som jag satt upp! 


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo och Melker.

Du har kämpat stenhårt, lustigt det där med dom som gjort samma operation, vissa bara minskar och minskar utan stopp, medans vissa (kanske dom flesta?) rätt som det är stannar upp och liksom inte går ner mer... Men måste vara väldigt skönt ändå att inte "rasa" i vikt hela tiden :) Kanske det är mer träning som behövs nu eller nåt...



Jag måste med ta tag i godsaker på vardagar, bättre med och mer träning.....



Sv: Jag använder bara "Fructis" wax och hårspray, vilket jag tyckte funkade i början (billigt och bra), men inte längre... Frisyren känns inte hållbar, du vet när man haft håret bakåt liksom, sen delas det på mitten efter en stund och liksom blir mittbena och jag vill inte ha hur mycket wax och hårspray som helst :/



Saltvattenspray har jag hört ska vara bra, gör du eget eller köper?



Tack för ditt svar! Nu vill jag testa Dust it och det där hårsprayet :) Låter ju super!! Nu när jag googlade på "Dust it" så dök väldigt bra respons upp...



2012-01-18 @ 09:56:31
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0