Utgång & gymmet


Igår eftermiddag for jag till Memme, gjorde mej i ordning och sedan hämta vi Jönsson när hon sluta på jobbet! Snällaste memme ställde upp och skjutsa oss till Jönsson - Taaaack! ♥

Hos Jönsson åt vi och tjejerna, Jönsson och Angelica, gjorde sej i ordning. Sedan tog vi de drickbara, hämta Sanna och for till Anna! Där väntade fler sköna tjejer, snittar och massa surr - supertrevligt!
23:30 drog vi ner på stan - dansa, drack för många shottar och hade mycket kul! Kvällen sluta med att Martin kom och hämta mej, på min begäran ;) Haha! Nu är de verkligen säkert - min nya mage tål inte allt för många shottar..

Jag lyckades iaf ta lite mjölk, en Alvedon och en hårdmacka med ost - rätt bra gjort, om jag säger så ;) Sedan somna jag på soffan, med mackan i handen och fleecjackan på mej. Haha!

I morse kom Elton och viska i mitt öra - Mamma, gå och lägg dej i sängen. Gounge! :) Men strax efter klockan 09, masa jag mej ur soffan och fixa en macka.
Fixa bort sminket, fick på lite kläder och sedan for vi på Birsta. Där köpte vi present till nyaste tillskottet i släkten - Viktor, Marith och Dannes lilla skrutt!
Köpte med oss fikabröd och sedan åkte vi till skogen och hälsa på - snusa bäbis och blev lite sugen på en till ;) Men tur att de går över lika fort!

När vi for hem somna Elton i bilen, så vi passa på och hämta mina grejer hos Memme. När Elton vakna var vi och handla till middagen - hemmagjord Kebab!
Men innan vi fixa maten, for jag och Karla på gymmet! Blev aldrig något igår, då jag inte hann.. Men, jag tyckte att jag gjorde de bra - bakis och gymmet. Ja, de var bra gjort!
Jag tillomed joggade på gymmet idag - de var bara två andra tjejer där, förutom oss, så jag tog modet till mej! Jag längtar till dagen jag går på gymmet och känner mej helt bekväm och säker på mej själv!

Handla lite smått, som vi glömde tidigare idag när vi var och handla, innan vi for hem. Hemma hade Roger redan fixat maten - mums säger jag bara! Jag fick inte i mej allt, så jag har precis ätit upp resten som kvällsfika ;)

Resten av kvällen har vi spenderat i soffan. Jag somna så underbart gott när jag natta Elton, så nu fryser jag som en took.. Så nu blir de ett glas te och min ysiga filt - med Twilight på tv! Då min nördiga sambo knappt släppt sin nya telefon på hela kvällen ;) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0