Träningsvärk!


Jag kommer vara helt död i morron! I morse körde jag, Karla och en kompis till Karla ett pass på gymmet. Hann hem och duscha innan jag hämta prinsen.
Sedan kom Momma, Martin och Gina - så gjorde vi Tortillapizza, mums! Efter middagen packa jag och Gina träningskläderna och badkläderna - Core och vattengympa väntade med Ewa och Julia. Ojojoj, jag har sån träningsvärk! 3 träningspass på samma dag - jag måste ha slagt huvudet hårt ;) Men oj så kul!

I morron väntar en morronpromenad och sedan måste jag städa. På eftermiddagen har vi bokat tvättstugan, mattorna och täckerna och kuddarna ska få sej en omgång!

Men nu, nu väntar lite fika och sedan sängen - som jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0