Nya kläder!


Vilka fynd jag har gjort i veckan! 2 par jeans, 1 par "fuskskinn"byxor (samma modell som dom röda jag har), en blus och en bolero (precis som den svarta jag har) - 70% på VeroModa, allt för ynka 400:-


Ett par av jeansen - jag äääälskar dom! Och ett par av skorna jag köpte för ett tag sedan!




Och den här bjuder jag på, haha! Typiskt karlar eller?
Jag skulle plocka upp alla skor innan Roger tog kort på mej..


Jag tror ingen förstår hur underbart skönt de är att kunna köpa vilka kläder som hellst, kläder man vill ha, kläder man kan ha och känna sej bekväm och snygg! En helt underbar känsla :)


Kommentarer
Postat av: Mli

Det måste vara underbart att shoppa kläder nu <3

2012-01-21 @ 19:45:18
URL: http://mlish.se
Postat av: Emma

Åh,vad snygg du är! Jättefin! Du peppar mig så otroligt mycket=)! Tack vare dig så vågar ja ta steget till min op. Tittar in på din blogg varje dag. Tack för att du delar med dig av din fantastiska resa!

Kram/Emma

2012-01-21 @ 20:11:45
Postat av: Åse

Snygga jeans! Och skor. Och tröja. :) Visst är det underbart att shoppa!

2012-01-22 @ 09:21:06
URL: http://fortsattningfoljer.wordpress.com
Postat av: Fia

Fina fynd!Alltid kul när man får mycket för pengarna.

2012-01-23 @ 14:10:53
URL: http://sofsan.se
Postat av: Kanie - Gastric Bypass op, maj 2011, -35 kg.

Åh vad snygg du är i dina kläder! :)



Jag vet själv känslan, det är helt underbart men jag känner mig inte lika snygg som du. Hade jag varit lite längre så hade det nog varit en plattare mage för min del. :) Jag är ju relativt kort, vilket gör att det blir mer övervikt men nu väger jag 63 och är 153cm så ungefär 4-5kg kvar, dessa får vänta..

Det är otroligt skönt att kunna köpa kläder i en "normal" affär och avdelning, jag har numera strl. 31 i jeans och 38-40 i kläder. :) så otroligt skönt.



Kramar!

2012-04-02 @ 16:41:38
URL: http://ordinarygirlie.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0