Lite sugen, ibland iaf!


Igår när jag var och hämta Elton på dagis, träffa vi på Klara - Stellas lillasyster! Åh, vilken pingla :) Man blir bra sugen ibland.. Elton tjatar om Stella var och varannan dag, så nu måste vi snart se till att ses! ♥

Efter dagis gick vi hem och fixa maten, hann precis slänga i mej lite innan jag och Karla (och Karlas syster) for och gymmade! Visnigen av maskinerna gick sådär.. Men vi ska nog kunna bygga stora muskler ändå ;) haha!

Jag somna när jag natta Elton, klev upp och somna på soffan igen, innan klockan 23 - jag var nog rätt slut ändå! ;)

Här börja dagen strax innan klockan 06.. Känns sådär när jag ska ha stängning ikväll!
När jag lämnat Elton på dagis, ska jag och Karla ut och gå - jag längtar nästan! Var en evighet sedan jag var ute och gick, så de är verkligen på tiden!

Sedan väntar lunch, en dusch, lite hårsray och lite maskara - så är jag redo för jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0