Jobb och träningsvärk..


Vilken träningsvärk jag har, haha! Igår kväll trodde jag inte att jag skulle ta mej ner på toastolen, mina ben ör heeeelt slut! Trots de, har jag och Karla precis tagit en promenad - kallt som tusiken, men skönt när de är gjort!

Prinsen är lämnad på dagis, med sin nya lekhjälm och allt - så stolt han är över den! :)
Jag ska duscha, äta havregrynsgröt och sedan ta bussen in till Birsta, först väntar Coop för lunchhandling och sedan ska jag jobba 13-20. Vilket tyvärr betyder ingen träning för mej ikväll.. Men, min kropp kanske tackar mej i morron! ;) Jag lär nog vara nog död ikväll..

Efter jobbet ska jag packa Eltons väska, han ska nämligen med Momma hem till Ljunga i morron. Jag jobbar på Lördag och Roger har matsch, så han ska få vara med Momma och Moff. Vi ska ändå hemöver till Ljunga på Lördag, då vi ska fira Momma som fyller år!

I morron väntar mitt och Karlas första Switching pass på gymmet - ska bli spännande! Sedan väntar stan, fika med några tjejer jag jobbar med. På kvällen blir de bio!

Nu: gröt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0