Jobb & mys hos Momma!


Igår var Roger ledig - självklart skulle jag jobba då ;) haha! Jobba mellan 10-16, sedan kom prinsarna och hämta mej, så for vi till Memme. Hon fyllde år igår, så hon bjöd på supergod middag och tårta! Efter firandet for Elton hem med Momma. Jag ska nämligen jobba idag oxå, 13-20 och han är inte alls pigg för att gå på dagis. Så världens bästa Momma ställde mer än gärna upp! Tack ♥

Jag och Roger for hem och kika på SOA, sedan somna jag på soffan ;) Tog även sovmorron idag, ända till klockan 09!
Har precis fått i mej lite mellis, ska fixa lunch nu - som jag tänkte äta på jobbet innan jag börjar. Sedan måste jag klura ut nån middag oxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0