Första switching passet avklarat!


Jag och Karla har precis varit på gymmet och gjort vårat första switching pass - oj, fasiken så kul! Men nu är jag heeelt slut :) Tydligen var de ett hårdare pass än vanligt, så vi är nöjda mer än nöjda med passet, jag och Karla! Nu sattsar vi på nästa bara - Yoga till veckan, ännu mer spännande! Har aldrig testat Yoga, så de ska bli kul!

Efter att jag hade lämnat Elton på dagis i morse, tog jag och plocka ihop och dammsuga här hemma. Så nu är de städat och diskat! Skönt för mina prinsar när dom kommer hem :)
Jag ska snart ta bussen till stan, där jag ska träffa tjejerna från jobbet - mysigt! Och ikväll väntar bio, var ett tag sedan jag var på bio. Vardagslyx!

Men först väntar lunch, havregrynsgrön! Hade egentligen tänkt äte innan jag for och träna, men jag var så inne i städningen, att jag glömde bort de.. Så magen skriker efter gröt nu!
Sedan en dusch, lite kläder och mascara! Ska bli spännande och se om jag får till håret idag - Momma klippte mej ju igår och första gången är alltid lite trixig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0