Bort med julen!


Igår börja jag ta bort julen, känner mej nöjd med julen nu! Börja i sovrummet, då de var där jag ville få nytt först ;) Har ju mitt lila nya överkast! Blev så himla fint :) Bild kommer senare!

Sedan var vi och handla mat, så vi har de gjort till veckan. Efter handlingen kom Memme, så vi fika med henne och Martin. Roger for på bandy och Momma kom hit.
Momma och Elton tog en tupplur och fixa middag, medans for jag och Memme på Birsta. Jag skulle lämna tillbaks lite kläder Elton fick i julklapp, som inte passa. Sedan passa vi på och göra några fynd! Jag hitta tillomed present till Momma, som fyller år i slutet på månaden - åh, så skönt att ha sånt gjort!
Vi tog även en sväng på Ikea, kom dock bara ut med ljus och ett glas (ett hade gått sönder i diskmaskinen)..

Efter vi fått i oss middag - for Memme hem och resten av högen plaserade sej i soffan. Mys med ost och kex, SOA och tända ljus!

Idag ska jag och Elton försöka få bort all jul - så vi kan bära ner den i källaren, så vi slipper se den! Och vi fick middagen som vårat uppdgar oxå - så den ska vi göra klar tills Momma och pappa Roger kommer hem ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0