Mysdag!


Åh, vilken mysig dag vi haft jag och Elton! På förmiddagen var vi ut i solen, slängde lite tidningar och gick på affren för att köpa ägg. Vi skulle nämligen göra hemmagjorda fiskpinnar idag!
Hemma åt vi havregrynsgröt till lunch, efter Eltons önskemål - och då han äter så dåligt, fick de självklart bli de! Sedan la vi oss och sov, slockna som två klubbade sälar och vakna när pappa Roger kom gem från jobbet, tidigt och allt! :)

Jag fixa middag tills Memme och Momma kom, vi åt och jag packa träningskläderna. Sedan for vi till Isabelle, vi hade med oss fika och paket - trevligt! :)
Efter födelsedagsbesöket for vi mot Birsta, jag hoppa av på Moove - sen, så dom väntade på mej.. Medans jag körde hårt på gymmet, åkte Momma, Memme och Elton på Birsta. Elton fick en bil och en Blixten vattenflaska - lyckligast i världen! ♥

Nu sover äntligen prinsen, blev mycket sent ikväll.. Tjurigt värre! Eller han låg tyst och så, men de tog tiiiid..
Roger är och tränar, jag ska fixa te och slöa på soffan - jag är heeeeelt mör i kroppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0