Vilken vecka!


Vilken vecka de varit! Jobba Måndag, öppning (alltså skittidig morron..). Direkt efter jobbet var jag på Eltons dagis för utvcklingssamtal - gick superbra!
Jobba Tisdag, fick vänta på bussen i evigheter i kylan - men kom hem till ett dukat bord och lagad mat, Tacosmys med mina finaste tjejer ♥
Onsdag - öppning på dagis. Körde ihop sej, så R kom inte hem på morronen (och Eltons dagis har inte hunnit öppnat, innan jag börjar då..), så snällaste morbror Martin kom över strax före klockan 06 och byggde tågbana med prinsen och lämna han sedan på dagis - Tack! ♥ Hade tänkt träna då, men Elton orkade verkligen inte (han skulle med).
Torsdag var de Luciafirande på Eltons dagis på morronen, upp tidigt och mötte Martin och Memme. Kika på luciatåget, fika och surra. Sedan skjutas Memme mej på jobbet, hade stängning.
I Fredags var de oxå jobb, stängning även då. For direkt på gymmet efter de, sedan hem och tvärdog i soffan!

I går jobba jag 13-20 på Twillan, gick bra - men var nästan stendött.. Idag skulle jag egentligen stänga på Twillan, men de blev ändrat. Så jag fick klä på mej, plumsa i snön, då dom inte skottat alls.. Sminket rann, håret låg ner och jag ar svettig som en gris - haha, bra start på dagen!
Efter jobbet hämta prinsarna mej, så for vi till Memme. Skotta, byggde snögubbar och snölyktor. Sedan blev vi bjudna på Plankstek - åh, ljuvligt gott!

Nu sover prinsen och jag ska snart göra desamma - för än är inte veckan slut! Jag jobbar dag nr 8 i rad i morron, på Twillan :) Hoppas på mer folk! Sedan en jobbdag till, sedan är jag faktiskt ledig en dag - då ska vi till tandläkaren med Elton och handla julklappar!

Ikväll fick vi braiga och roliga besked - äntligen börja de hända nått! :) Så nu håller vi tummarna!

Men nu - en serie, innan jag hoppar ner i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0