Tacomys!




Tidig morron i morse, för alla tre här hemma. Men pojkarna fixade på hemma och tog de ganska lugnt till dagis medan jag for iväg direkt. Jobba till 16, skulle ta bussen hem men tyck vänta i 45 minuter innan de kom en buss, fullsmockad med folk.. Jag som skulle åka buss hem med tjejerna. Men, istället kom jag hem till lagad mat och dukat bord - vilka tjejer jag har! :) Pojkarna gjorde oss såklart sällskap, innan R for på jobbet (åter nattvecka).

Sedan käka i efterrätt, surra skit, slöa i soffan och bara var - hela kvällen. Tjejerna for nästan nyss hem. Har bara hunnit plockat undan lite och startat diskmaskinen. Ska snart krypa ner i sängen, då jag har öppning i morron.

R ringde förut och sa att han blir sen i morron, då de är så himla halt.. Lite smått panik just då! Då R och jag skulle bytas av i morronbitti - han kom hem från jobbet, jag for på mitt och han fixa Elton på dagis innan han ska sova. Men icke! Ringde Martin förut, han är så gullig ochh kliver upp supertidigt och tar Elton så jag kan fara på jobbet. Sedan får vi se, Elton ska iaf på dagis - men de får R och Martin fixa i morron ;)

Slutar egentligen klockan 13 i morron, men tog på men nån extra timme, så jag slutar 15 - sedan får jag hämta hem min älskade prins! Så hinner vi bara äta middag med pappa, innan han far på jobbet..

Jaja, sängen var de! ;) Jobbigt att jag inte är trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0