Joggningtur & blodprov


I morse efter att jag lämnat prinsen på dagis, tog jag mej en joggingtur bort till Vårdcentralen - där skulle de lämnas blod. Fyra rör blod fattigare blev jag. På Fredag är de återbesök på kirurgen som gäller - ska bli spännande och se "hur jag mår". Jag mår ju prima, men de ska bli kul att se vad proverna visa ändå!

Blev en promenad hem, så nästan 8km har jag hunnit med nu på morronen! Nu skriker dock magen efter frukost, var ju tvungen att vara fastande.

Ikväll ska jag och Karla iväg på gymmet - som jag längtat efter gymmet! Ska bli så skönt att komma igång igen, nu efter sommaren. Tur att jag iaf har varit ute och joggat i sommar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0