Träningsvärk!


Igår när jag och Karla var ute och jogga, kläckte jag ur mej att jag inte har nån träningsvärk och att de var länge sedan jag hade de.. Skulle jag inte gjort, för senare på dagen kom den smygandes! Och idag orkar jag knappt hålla upp armarna :P Haha!

Idag börja dagen helt dimmig, men på förmiddagen visa sej solen och de blev superfint väder! Jag och Karla hade redan bokat in kvällspasset på gymmet. Men när vädret var så fint, klädde jag på mej och gick på gymmet, körde ett swithchingpass på gymmet och gick hem igen. På kvällen blev de samma pass.

I morron packar jag och Elton väskan och far med Momma till Ljunga. Där ska vi spendera helgen, vedkapning och grillning väntar! Pappa Roger kommer i morron efter matchen.

Nu väntar soffan och tvn på mej och min älskade sambo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0