Nya skor & trippelpass!


Igår morse fick jag och Elton besök av Moff, bara sådär - lika trevligt som vanligt! När Moff for på jobbet, haka jag med ner på gymmet - körde lunchpasset och gick sedan hem. Fy fan, vilket hårt och tungt pass!

Hemma väntade Momma, sedan for vi och Elton på Birsta. Först var vi på Stadium och testa skor. Mina första riktiga löparskor - kändes kanon och jag riktigt längtade tills jag skulle få inviga dom! Dessutom fick jag byta mina träningbyxor som gått sönder och ett par skor som oxå hade gått sönder - jag säger då de, jag älskar Stadium! Trevlig presonal dessutom!



Sedan mötte vi Memme på Birsta, kika lite, käka mat och Elton fick en glass. Stressa hem, slängde ner träningskläderna och stressa på gymmet. Körde samma tunga switchingpass som på lunchen och sedan kom Karla för att jojna mej (och massa andra på gymmet) på löppasset - premiär för oss! Vi såg nog ut som några knäppgökar som sprang runt på Willys parkeringen ;) Och oj, fy så slut jag blev! Men jäklars va duktiga vi var, jag och Karla!

När jag kom hem kom Ewa, jag målade hennes naglar. Saknar att måla och fixa, måste komma igång igen!

Idag har jag träningsvärk från helvetet och känner mej som en stel pinne! Hade tänkt att jag skulle ta mej på gymmet idag, men så blir de icke!

Jag ska ta och duscha nu, sedan ska jag och Elton packa väskan - för idag väntar Ljunga med Momma! Ikväll kommer även Roger, när han slutat jobba. Helgen spenderar vi i Ljunga, fira Louise och Martin som fyller år eller ska fylla år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0