1 år med min nya mage!


Idag är de ett år sedan jag låg på sjukhuset och väntade på att få komma ner på operation. Jag har så svårt att fatta att de verkligen gått ett år! Tiden har gått fort och de har hänt mycket. Inte bara med kroppen, utan hela jag - hela inställningen till allt!

De är ju ingen hemlighet att jag mår bra, trivs bra i min kropp och är sjukt nöjd med operationen - jag har sagt de förut, men kan lätt säga de 10000 gånger till. Jag är så glad att jag gjort operationen!  

Idag visade dessutom vågen nya siffror - otroligt nog! Jag hade nog kommit överens med tanken på att min kropp var nöjd med 73,3kg. Mycket surt att vara så nära, men inte nå riktigt fram. Jag är ju nöjd egentligen, men de är nåe visst att fixa den siffra man satt som mål!

Idag fick jag se denhära underbara synen - vilket betyder att jag har 4 ynka små hekton kvar till mitt mål!



Dock är jag rätt sugen på att även fixa BMI normalvikt, vore ju så häftigt! ;) Bara för att! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0