Tidigare och tidigare..


Vi har redan varit vakna en timme nästan.. Just nu blir de bara tidigare och tidigare mornar för prinsen! Man blir rätt fort bortskämd, så nu känns de jobbigt att kliva upp så här tidigt..

Men, vi gör de bästa av morronen - barnprogram på tvn, mys i soffan, te och massa tända ljus! :) Vi har precis vinkat hejdå till pappa Roger - så skönt att han har normalat arbetstider nu! Och idag ska han nämligen hämta Elton på dagis, tror att båda pojkarna är lika glada för de! :)

Jag har ju som sagt stängning inne i stan idag. Men klockan 08 ska jag lämna prinsen på dagis, så jag hinner på sjukhuset. Sedan ska jag träffa Memme på stan och käka lunch! :)

Nu väntar min tekopp - eller teglas, jag dricker alltid te ur glas, blir mycket godare då! :) Sedan duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0