Sovmorron!


I morse fick jag sovmorron av mina älskade prinsar ♥ Sedan ringde jag och väckte Martin - en promenad väntade! Kul och umgås med lillebror, bara vi - vilket aldrig händer annars!

Efter promenaden käka vi frukost tillsammans allihopa. Sedan åkte vi och handla, var på Ikea och jag fynda med en behövlig BH! Nu sover prinsen, men snart ska han få vakna - så han somnar ikväll nångång.
Martin och Roger är och kollar på innebandy. Dom skulle egentligen spela match, men de andra laget hade inte nog med spelare - så dom vann, utan att spela ;) 
Jag har målat naglarna och ätit godis, så nu mår jag inge vidare alls.. Att man aldrig lär sej!

Mia smsa förut och ville att vi skulle gå ut och jag var väl inte alls så svårt övertalad ;) Så ikväll blir de utgång för oss, ska bli så kul och umgås med Mia - var påtok för länge sedan!
Vid 17 åker jag till Mia - där väntar middag och surr, ikväll blir de Aveny och skaka rumpa! :)

Måste vänta på att naglarna torka, så jag kan börja packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0