Naglarna - 110920




Snabbt och enkelt!


Kommentarer
Postat av: Louise

måste testa det där. Fint!!

2011-09-22 @ 08:20:26
Postat av: Chris Andersson Karinsdotter

Hej Helen!



Jag har läst din blogg för många år sedan men sen så rann det ut i sanden. Kom på den imorse och googlade fram den. Läser och ser om din viktresa. Jag vill bara berätta att jag är så imponerad över din resa och du gör ett fantastiskt jobb! Det glädjer mig att du kommit till en punkt i livet där du ser ljusning med vikten och att du verkar på bättre än någonsin. Jag önskar dig och din familj all lycka i livet, kämpa på. Du. Är. Så. Jävla. Bra.



kramar/Chris Andersson Karinsdotter från Ljungaverk.

2011-09-26 @ 10:38:34
URL: http://chriskarinsdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0