Viktmani?


Nästan varje natt drömmer jag om vikten, kilon, vågen, tjockhet, smalhet och allt där omkring..
Här om morronen berätta jag för Roger att jag drömt att jag hade blivit så smal om fingrarna, att förlovningsringen ramlat av och att jag hade tappat bort den och kunde inte hitta den.

Då säger Roger att jag har fått viktmani! Då skratta jag och tyckte han var fjantig.. Men nu nån dag senare, har han nog rätt, väldigt rätt dessutom!
Även fast jag inte tycker att jag tänker på vikten, så gör jag de - omedvetet! Men de kanske inte är så konstigt egentligen? Jag är ju mitt uppi viktnedgången, mycket kretsar kring de, folk frågar hur de går och hur jag mår (jag har inget emot att folk frågar, då de inte gör mej något! Jag är öppen med operationen, that´s it!).

Jag vet inte ens vad jag ville få fram egentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0