Vägdag!


Idag stanna vågen på 82,6kg

Den här veckan blev de -1kg

Totalt: -39,9kg

Ett ynka hekto! Haha, skrattretande :) Låter ju bättre att få säga att man gått ner 40kg..
Men jag är mycket nöjd med mitt kilo, då jag stått still mest hela månaden. Så ett kilo känns kanon! Mer än jag trott egentligen. Men nästa vecka borde jag nått -40!

Senaste månaden, nu när jag stått still, har magen krymp som bara den - jag ser nu mer ut som ett russin på magen och Elton tycker att den är äcklig ;) Haha, skitunge!
Så även om de inte hänt så mycket på vågen, har de hänt en massa på kroppen! Armarna är mer sladdriga, låren mindre och nyckelbenen syns mer - så nog minskar jag ändå!

Tänk - nu har jag bara 10(,1)kg kvar, av de jag vill gå ner! 10kg så har jag gått ner 50kg - de var ju bara en önskan, men nu känns de inte helt ovärkligt längre!

Sjuka är att när jag väger de jag vill, vilket är 75,2kg (då har jag gått ner 50kg) - är jag fortfarande överviktig enligt BMI.. Jag skiter i BMI egentligen, de är ju bara siffror, men ändå.

Jag är ju nöjd nu och mår mer än bra - och BMI visar övervikt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0