Myskväll!


Efter Rogers innebandymatch, som dom för överigt förlora, däckbyte hos Memme och lite godishandling - hade jag och Elton en hel eftermiddag och kväll, full med mys framför oss!

Roger stack på hockey med Tomas. Medans jag och Elton fixa middag och tände ljus. Resten av kvällen spendera vi i soffan, Elton valde film - Bilar. Så ovanligt ;) Och efter de blev de Bamse, 2 gånger. Haha!

Blev en tidig kväll för prinsen, då han inte sovit någe på dagen idag. Men han har faktiskt varit på bra humör hela dagen, otroligt nog!
Men han somna nog på 2 minuter, efter att vi läst sagan och släckte lampan - goungen min ♥

Roger är och dricker öl, hos Martin eller vart dom nu tog vägen. Jag ska ta några chips och slå på Twilight, igen!
Sedan kallar nog sängen på mej oxå! Jag antar att Roger inte 
kommer kliva upp först ;) 


De kallas kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0