Mysig Söndag!


I morse vakna Elton redan klockan 06.. Kolsvart ute och varmt i sängen - kan lova att jag inte var så sugen på att kliva upp. Men vi tände lite ljus, åt frukost i soffan och kolla på Bamse, supermysigt! Pappa Roger låg bakis i sängen och snarka han..

Sedan tog jag och Elton ett långbad, med massa skumm och fingerfärg :) Så mysigt! Minns inte sist jag bada med Elton.. Måste ha varit när vi satte in badkaret, vilket är över ett år sedan. Och då vägde jag minst 40kg mer.. Nu fick vi plats, utan bekymmer! Dock tyckte Elton att jag hade taggiga ben, så innan jag fick fortsäffa bada, var jag tvungen att raka benen - haha, skitunge! :)

Efter en timmes bad, fixa vi lunch och tog en tupplur. Sedan gjorde vi oss i ordnig för att ta bussen till Birsta. Men innan kom Martin över på kaffe. Sluta med att Martin tog bilen på Birsta, men Elton skulle promt åka buss, då jag lovat han de :)
På Birsta mötte vi upp Gina. Elton fick en superfin bil av Martin - dock säger Elton att han fick den av Gina och vägrar ge sej! :)
Ett snabbt besök på jobbet, nya gardiner som jag ska fixa i morron. Ikea för lite nya glas, en kruka och massa växter för Martin och Gina! :) Elton fick glass och sedan for vi och handla middag.

Blev Tacos hemma hos oss - mysigt såhär på en Söndag! Nu ligger prinsarna i sängarna, antar att Roger oxå somna.. Men jag ska vara stygg och väcka han, då vi ska se SOA, vilket blir nuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0