Besök, lunch & film


Igår vid lunch kom Momma, Louise och Patrik hit. Louise hade varit till kirugen, som ska fixa hennes käke. Så då passa dom på att hälsa på! Vi fixa lunch och sedan kika vi på Rio - en nya favorit film här hemma :)

Sedan hade tydligen Momma och Elton bestämt att Elton skulle med Momma hem ;) Så de var bara att packa väskan, för så fort Memme kom med bilstolen - vinka prinsen glatt hejdå!

Memme tyckte vi skulle fara på Birsta, så vi tog en tur. Skönt att kunna gå utan och behöva stressa!
Vi hann med en massa, fika och surr. Och jag kom hem med en jacka, äntligen! :) Jag är supernöjd! Och bäst av allt var ändå storleken: M! Tror aldrig jag köpt en jacka i M förut - helt sjukt! Om bara hjärnan oxå kunde fatta, att jag faktiskt inte är megatjock längre!

Hemma blev de film med min stora älskling! Dock åkte jag på väsrat dumpingen..

I morse klev jag inte upp förrän strax efter klockan 9. Fixa mej lite te, tog min dagliga dos av medicin och starta diskmaskinen (så nån nytta blev de gjort idag iaf, haha). Sedan slängde jag mej på soffan för att se några nya avsnitt, av några serier. Där är jag fortfarande ;)

Får se om jag ska baka lite sedan. Fråga Gina om hon ville hjälpa till, blir så mycket roligare då! :) Våran älskade pappa Roger fyller ju år i morron! Så nånting måste vi ju ha och bjuda på :) Och nån tårta ville han inte ha.. Så de kanske får bli nån kaka eller nått. Hade tänkt köpt, men de fick jag inte för Momma ;) Haha!

Jaja, nu ska jag återgå till mina serier - innan jag klär på mej och gör nånting av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0