Äntligen slut!


Äntligen är min jobbvecka slut! :) Och jag har nu mer helg! Så himla skönt, efter den här veckan! Jag tycker att de är grymt kul att jobba, men gå från ingenting - till sjukt mycket, tar på kroppen och knoppen ;) Men Helena ringde förut, så jag är iaf ledig i morron - wiho för de!

Melker, Roger och Elton ligger inne i sängen och kollar på tv - de ser supermysigt ut! Jag och Momma sitter i soffan, med tända ljus. Hon med boken och jag med min älskade dator ;) Har nyss ätit sen middag, så fort den lagt sej där den ska - tänkte jag fixa mej lite te!

I morron har jag bestämt mej för att passa på och ta en promenad, då Momma ändå är här. Ska bli så skönt att komma ut, röra på fläsket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0