Vägdag!


Idag stanna vågen på 80kg

Den här veckan blev de -0,4kg

Totalt: -42,5kg

Irriterande, sjukt irriterande! Vågen snudda på 79,9 - men slutade på 80,0.. Jaja, nästa vecka booorde jag ha en ny siffra! ;)

Jag måste verkligen komma igång med träning! Promenader är jag inte så sugen på nu, då de är både mörkt på mornarna och kvällarna - mörkrädd och mörker, går ju som sagt inte så bra ihop..
Jag hoppas att jag ska få in simningen 1 gång i veckan iaf. Sedan är jag sugen på gym! Men jag vill hellst kanske ha med mej nån, då jag är ny på området ;) Iaf första gångerna, sedan tror jag faktiskt att jag skulle komma igång - jag behöver bara en liten spark i baken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0