Skönt med ledighet!


Igår morse försov Roger sej, för första gången.. Så de blev lite panik när vi inte visste vem som skulle hämta prinsen på dagis, då jag jobba sent och Roger inte alls visste när han skulle vara klar på jobbet. Tur att vi har bästaste Memme! Hon hämta prinsen på dagis, sedan hade dom gjort pannkakor och busat i massor. Tillomed att Memme hämta och skjutsa hem mej från jobbet - vilken lyx! Tack!

När jag kom hem, hade Roger gjort Korvstroganoff - de är min sambo de! Han hade sagt till Memme när hon for och hämta mej: De är bäst jag fixar maten, så hon blir på bra humör ;) haha! Jag har varit ett monster senaste dagarna, nu när jag jobbat så mycket! Mitt humör har inte alls varit att leka med..

Blev några timmars sovande i natt - somna vid 19:30 då jag natta prinsen och sov till 06 i morse då Elton vakna. Antar att jag var rätt slut! ;) Dock är jag fortfarande trött..

Jag och Elton har nyss varit ute i lekparken och busat med dagis lite :) Dom ringde för ett tag sedan och fråga om Elton hade fått med sej fel stövel hem och de hade han! Han hade fått med sej en annas pojk, som har likadana, fast en annan stl - haha! Och inte ville han gå in då, när dom skulle till lekparken. Så på passa på och busa lite!

Snart ska vi fixa lite lunch och sedan ska vi sova, båda två. Som jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Ullissa

Hej vännen! Du har fått en blog award av mig! Kolla in på min sida!

Kramisar

2011-11-02 @ 11:02:26
URL: http://ullissa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0