Röda byxor!



Strunta i lakanet som hänger på tork! ;)

Jag, Memme och gammelfarmor fick ett tokryck och for på stan, jättemysigt!

Jag har letat ett par röda byxor superlänge nu och idag hitta jag äntligen ett par - som jag bara älskar!
Hittade dom och en svart bolera (som kommer dölja mina undermuskler riktigt snyggt!) - båda på 20% - ett riktigt kap alltså!

Och efter att vi lämnat av gammelfarmor på sjukhuset, gjorde vi även Birsta, jag och Memme. Där köpte jag en blus, som jag testat i veckan. Leta örhängen oxå, men hitta inga röda, tråkigt nog..

Sedan var vi hem till Memme, då hon tyckte att jag skulle ta ett par skor, som hon aldrig använt - som skulle passa perfekt. Sagt och gjort, skorna fick följa med mej hem. Dom är ju med klack, så vi får väl se om jag har dom till helgen eller inte ;) Jag går ju sisådär med klackar, haha!

Jag är så nöjd med mina fynd idag! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mamma till Wilma

Gud vad fin du är!

2011-11-20 @ 22:28:20
URL: http://wildbee.bloggplatsen.se
Postat av: Mli

Snygging! Vi må ses nå snart så du kan få paketet och pengarna, jag skäms ögonen hur mig att du inte fått dem än!!

2011-11-20 @ 22:44:04
URL: http://mlish.se
Postat av: Eva

Supersnygga byxor! Passar dig perfekt! Lite som handen i handsken :)

2011-11-20 @ 22:46:00
URL: http://evislillablogg.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Ååh grymt fina byxor! letat såna länge, vart är dem köpt? vore jättesnällt om du svarade :)

2011-11-21 @ 19:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0