Rädd för regnet..


I dag när vi skulle gå till dagis, kom världens regn/hagelskur! Elton blev tillomed rädd, han sa att han inte ville gå ut - lill prinsen! Väl på dagis var vi dyblöta.. Tur att Elton hade extra byxor på dagis!

Jag har jobbat i stan idag, gick riktigt bra! Hade stängning, så kom hem strax före klockan 20. Sedan parkera jag rumpan i soffan, där jag forfarande sitter! Ska dock fixa lite fika snart, så magen kurrar. Och när Roger kommer hem från träningen, ska vi slå in paketen till Eltons julkalender - spännande för prinsen i morron, när han vaknar! :)
Hann inte riktigt klart med alla paket, så jag skicka nyss iväg Roger och fixa dom tre sista ;)

I morron är jag ledig, vilket ska bli så skönt! Så vi får väl se vad jag och Elton hittar på. Baka kanske? De prata han om sist när vi var lediga, men då hann vi aldrig med de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0