Nyklippt, nyfärgad & nysimmad!


I förrgår klippt Momma mej, så igår kväll när vi kom hem - tog jag och slängde i lite färg i håret oxå. Svart som vanligt, såklart! ;) Även Roger hamna under färgburken, så nu ser vi likadana ut, haha!

Idag har vi varit lediga jag och Elton. Jag har tvättat i massor, så nu är de bara en maskin kvar. Och den får vänta tills feter jobbet, i morron..
Vi har sett Kung Fu Panda 2, ätit Våfflor och myst - härligt såhär på en Måndag! Efter middagen var jag och sola, sedan for jag och Gina och simma. Åh, jag älskar verkligen att simma!

Kom nästan nyss hem, så nu väntar soffan och film. I morron väntar dagis, personalmöte och jobb i stan, till klockan 17.

Sedan blir de jobb resten av veckan oxå - Onsdag, Torsdag och Fredag. Helgen har jag tagit ledigt, ska bli skönt! Och på Söndag, då fyller jag år :) Tyckte nyss de var sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0