Nya ringar!


Idag fick jag och Roger ett tokryck och fick för oss att beställa nya forlovningsringar! :)
Roger tyckte vi skulle gå in och kika, sluta med att vi kom ut med ett kvitto på att de var betalt! Så till veckan kommer dom, som jag längtar :)
Dock svårt med storlek, då jag inte riktigt vet vart jag hamnar, när jag är klar.. Men de får vi ta då!

Och självklart fick jag som jag ville - dom blev i silver ;)


Hittade ingen bra blid.. Men dom ser ut ungefär som den till höger, lite bredare och i silver då, såklart!


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Ååå, så fint :) gillar med silver/vitt guld bäst :) Är inte så mycket för guldsmycken...

2011-11-17 @ 20:09:02
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Anonym

Va! vart mamma snuvad på bröllop:-(

2011-11-17 @ 20:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0