Jobb & sjukhusbesök


Igår blev de jobb ändå - först skulle jag jobba, sedan inte jobb, men de sluta med jobb iaf ;) Och igår gick de riktigt bra, superbra faktiskt!
Vi hade kort om timmar på dagis den här veckan, då jag jobbat nästan hela veckan, så Memme röck in och ställde upp en stund, till pappa Roger kom hem. Tack! ♥

När jag sluta vid klockan 18, kom Martin och hämta mej - så for vi direkt till sjukhuset, för att besöka gammelfarfar. Jag tyckte farfar såg pigg ut och han kände sej rätt bra ändå! Så nu hoppas vi att han får komma hem snart, speciellt när han dela rum med en dam som prata massa gojja hela dagarna och nätterna ;)
Medans vi var där igår höll hon låda iaf - jag hade blivit tokig!

Idag väntar oxå jobb, 11-18. Elton ska på dagis, som han tjatar om dagis! :) När jag slutar kommer prinsarna och hämtar mej, så far vi till Marcus, Rogers bror, som fyller år idag.
Efter de måste vi hem och fixa lite hemma - ser ut som fan! Och jag har stängning i morron, efter de far jag nog med Moff hem till Ljunga och spenderar helgen där. Jag ska ut med Malin (och förhoppningsvis Malin och Elin oxå!) i Ånge på Lördag :) Var en evighet sedan sist, så de ska bli skitkul!

Nä, nu ska vi få i oss lite frukost och lite kläder - sedan är vi redo för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0